Jeans

Tänka sig att jag börjat gå i jeans för första gången på ca 10 år.
Då tänker du säkert varför? Here we go!

Jag har alltid tyckt att mina lår är för breda oavsett hur hur lite jag vägt eller hur mycket jag vägt.
Många som inte kan tro det men jag har faktiskt vägt ca 70 kg en gång i tiden till mina 164 cm. Och som minst har jag vägt 47 kg, hade en bantningsperiod för några år sen som gjorde att jag vägde så lite.

Idag pendlar jag mellan 51-54 kg, och det är här som jag mår som bäst :)

Nu har jag iallafall gett jeansen en chans igen.. Så sambon köpte mig ett par G-Star jeans och jag kan inte vara mer nöjd än vad jag är nu:) Jeansen är snygga och dem sitter bra på mina ben.

Vad tycker du själv om din kropp är du nöjd med den?












Kommentarer
Postat av: Hanna

vad kul du börjat blogga igen=)Älskar din blogg och den ger en massa inso=)



Ja detta med att vara nöjd med kroppen,blir man de någonsin?

Jga har ju vägt lika mycket som dig är ju lika "lång" som dig.Jeans går jag aldrig i då man har så kraftiga lår,och man ska ju känna sig oki i dem man bär annars utstrålar man ju det.

kram kram

2011-01-19 @ 10:03:55
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Hanna

Inspo mena jagfniss

2011-01-19 @ 10:04:25
URL: http://mystorymylifemytruth.blogg.se/
Postat av: Yohanna

Ja dem var ursnygga, men du är supersmal så det är inte möjligt att dina lår ser stora ut. Men man har sin egna uppfattning, och den är den enda som spelar roll - så är det bara!! Jag är "OKEJ" med min kropp, men den ska bli SÅ mycket mer fit - så kan jag säga!! :)

2011-01-19 @ 13:46:24
URL: http://maiplu.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0